Vairuotojas privalo:
- Automobilyje prižiūrėti tvarką.
- Įsėdus klientui – su juo pasisveikinti.
- Pasiūlyti klientui įkelti/iškelti jo lagaminus.
- Paskatinti klientą užsisegti saugos diržą.
- Būti supratingam ir paslaugiam specialiųjų poreikių klientams.
- Vežti keleivį į jo pageidaujamą vietą trumpiausiu keliu arba paties keleivio nurodytu maršrutu. Savo iniciatyva imti bendrakeleivius į užimtą automobilį vairuotojui draudžiama. Bendrakeleiviai į užimtą automobilį gali būti paimti tik pirmajam keleiviui paprašius.
- Visada turėti pinigų grąžai.
- Padėti klientui iškelti daiktus iš automobilio.
- Atsisveikinti su klientu.
Vairuotojui rekomenduotina:
- Atidaryti automobilio dureles.
- Atsiklausti kliento dėl leidžiamos muzikos kelionės metu, keleivio pusės lango atidarymo.
- Gerai žinoti vietinius kelius, domėtis kelio ribojimais (pvz., remontuojant tiltą ribojamas eismas tam tikra gatve kelioms savaitėms) ar naujai atsiradusiomis/pervadintomis gatvėmis, siekiant klientą nuveši optimaliausiu maršrutu.
- Jei klientas domisi (nebent kitaip prašo administracija), patarti jam kaip naudotis eTAKSI aplikacija. Jei vairuotojas patarti negali, tuomet paprašyti jo susisiekti su eTAKSI administracija, kuri atsakys į visus kliento klausimus.
- Radus paliktą daiktą pamėginti surasti klientą, kuris galėjo palikti. Neradus savininko – daiktus perduoti policijai.
- Nenaudoti aštrių kvėpiklių / išlaikyti neutralų automobilio kvapą.
Vairuotojui draudžiama:
- Automobilyje rūkyti.
- Elgtis įžeidžiai, vartoti necenzūrinius žodžius, grasinti.
- Veltis į konfliktus.
- Naudoti fizinę jėgą, išskyrus savigynos atvejus.
- Diskriminuoti klientą dėl rasinių, politinių ar kitų priežasčių.
- Seksualiai priekabiauti ar teikti seksualinio pobūdžio pasiūlymus.
- Atšaukti užsakymus be pagrįstos priežasties.
- Neįvykdyti užsakymo be pagrįstos priežasties.
- Vežti kitą klientą vietoj to, kuris kvietė automobilį.
- Kalbėti telefonu be laisvųjų rankų įrangos.
- Vairuoti išgėrusiam (leidžiamas girtumas – 0 promilių).
- Vairuoti pavojingai, agresyviai, neatsižvelgiant į oro sąlygas ar kelių eismo taisykles.
- Nutraukti kelionę bei išlaipinti klientą anksčiau nei planuota, išskyrus tuos atvejus, kai vairuotojo saugumui, sveikatai ar gyvybei gresia pavojus.
Kilus konfliktinei situacijai, rekomenduojame kreiptis į policiją.