8 699 35 510 vairuotojai@etaksi.lt

Klientų aptarnavimo tvarka

Vairuotojas privalo:

  1. Automobilyje prižiūrėti tvarką.
  2. Įsėdus klientui – su juo pasisveikinti.
  3. Pasiūlyti klientui įkelti/iškelti jo lagaminus.
  4. Paskatinti klientą užsisegti saugos diržą.
  5. Būti supratingam ir paslaugiam specialiųjų poreikių klientams.
  6. Vežti keleivį į jo pageidaujamą vietą trumpiausiu keliu arba paties keleivio nurodytu maršrutu. Savo iniciatyva imti bendrakeleivius į užimtą automobilį vairuotojui draudžiama. Bendrakeleiviai į užimtą automobilį gali būti paimti tik pirmajam keleiviui paprašius.
  7. Visada turėti pinigų grąžai.
  8. Padėti klientui iškelti daiktus iš automobilio.
  9. Atsisveikinti su klientu.

Vairuotojui rekomenduotina:

  1. Atidaryti automobilio dureles.
  2. Atsiklausti kliento dėl leidžiamos muzikos kelionės metu, keleivio pusės lango atidarymo.
  3. Gerai žinoti vietinius kelius, domėtis kelio ribojimais (pvz., remontuojant tiltą ribojamas eismas tam tikra gatve kelioms savaitėms) ar naujai atsiradusiomis/pervadintomis gatvėmis, siekiant klientą nuveši optimaliausiu maršrutu.
  4. Jei klientas domisi (nebent kitaip prašo administracija), patarti jam kaip naudotis eTAKSI aplikacija. Jei vairuotojas patarti negali, tuomet paprašyti jo susisiekti su eTAKSI administracija, kuri atsakys į visus kliento klausimus.
  5. Radus paliktą daiktą pamėginti surasti klientą, kuris galėjo palikti. Neradus savininko – daiktus perduoti policijai.
  6. Nenaudoti aštrių kvėpiklių / išlaikyti neutralų automobilio kvapą.

Vairuotojui draudžiama:

  1. Automobilyje rūkyti.
  2. Elgtis įžeidžiai, vartoti necenzūrinius žodžius, grasinti.
  3. Veltis į konfliktus.
  4. Naudoti fizinę jėgą, išskyrus savigynos atvejus.
  5. Diskriminuoti klientą dėl rasinių, politinių ar kitų priežasčių.
  6. Seksualiai priekabiauti ar teikti seksualinio pobūdžio pasiūlymus.
  7. Atšaukti užsakymus be pagrįstos priežasties.
  8. Neįvykdyti užsakymo be pagrįstos priežasties.
  9. Vežti kitą klientą vietoj to, kuris kvietė automobilį.
  10. Kalbėti telefonu be laisvųjų rankų įrangos.
  11. Vairuoti išgėrusiam (leidžiamas girtumas – 0 promilių).
  12. Vairuoti pavojingai, agresyviai, neatsižvelgiant į oro sąlygas ar kelių eismo taisykles.
  13. Nutraukti kelionę bei išlaipinti klientą anksčiau nei planuota, išskyrus tuos atvejus, kai vairuotojo saugumui, sveikatai ar gyvybei gresia pavojus.

Kilus konfliktinei situacijai, rekomenduojame kreiptis į policiją.