8 699 35 510 vairuotojai@etaksi.lt

Kaip naudotis programėle?

Kaip įrašyti eTAKSI programą?

  1. Interneto naršyklėje įveskite adresą http://a.etaksi.lt, arba paspausti šią nuorodą.
  2. Programa pradedama siųsti automatiškai. Kai kurie įrenginiai neatpažįsta programos, todėl prieš pradedant siųsti gali paprašyti patvirtinti, kad leidžiate ją įdiegti – tokiu atveju pasirinkite „Gerai„.
  3. Atsiuntus programą atidarykite ją. Pasirodžiusioje lentelėje pasirinkite „Kitas“ ir „Įdiegti„. Diegiant programą taip pat gali pasirodyti pranešimas dėl nežinomų šaltinių (angl. „Unknown sources“), tad tokiu atveju pasirinkite „Nustatymai“ ir pažymėkite, kad leidžiate naudotis įrenginiu nežinomiems šaltiniams bei patvirtinkite.
  4. Įdiegus programą pasirinkite atidaryti ir suvedus prisijungimo duomenis iš sutarties bei papildžius balansą, galėsite prisijungti prie programos ir pradėti darbą paspaudę ant eTAKSI ikonėlės.

Screen Shot 2015-12-22 at 11.41.39

Kaip naudotis eTAKSI programėle?
 Screen Shot 2015-12-22 at 11.48.42

  • Paspaudus ant vėliavėlės galima pakeist norimą kalbą: lietuvių, rusų arba anglų.
  • Jūsų Vartotojo ID  ir slaptažodis yra nurodyti sutartyje arba atsiųstas Jūsų nurodytu elektroniniu paštu.
  • Pažymėjus „Prisiminti slaptažodį“  kitą neprašys vesti iš naujo.
  • Suvedus visus duomenis prisijungsite prie programos. Jei nepavyksta prisijungti, patikrinkite ar veikia internetas ir ar vedate gerą ID ir slaptažodį. Suklydę kelis kartus, būsite laikinai apriboti ir turėsite kreiptis į administraciją.

Screen Shot 2015-12-22 at 12.05.40

  • „Laukiama užsakymų“ ir pilkas fonas reiškia, kad esate aktyvus ir laukiate užsakymų.
  • Paspaudus meniu mygtuką atsiranda langas su pasirinkimai:
    • Siųsti pranešimą – čia galite parašyti žinutę administracijai. Taip pat galite siųsti raktinius žodžius, pvz., „BAN“ norint blokuot klientą ir t.t.
    • Kolegos – žemėlapyje rodoma kur stovi jūsų kolegos. Funkcija naudinga, jog nestovėtumėte visi vienoje vietoje, nes taip sunkiau gauti užsakymą.
    • Keisti būseną – jeigu trumpam negalite imti užsakymų, pasirinkęs „Keisti būseną“ būsite neaktyvus, ekrane bus rašoma „Vairuotojas neaktyvus“, o ekrano fonas pasidarys geltonas. Jeigu vėl norite gauti užsakymus – dar kartą pasirinkite „Keisti būseną“. Svarbu: nedirbdami ir nepriimdami užsakymų – būtinai pakeiskite būseną į neaktyvią, nes Jums bus siunčiami užsakymai bei skaičiuojamas reitingas.
    • Nustatymai – šioje skiltyje galite matyti balanso likutį, informaciją apie save, automobilį. Čia galite koreguoti savo kontaktinį telefono numerį, taip pat pažymėti jeigu turite ar nebeturite kortelių skaitytuvo.
    • Atsijungti – atsijungimas nuo programos kai baigiate darbą.

 Screen Shot 2015-12-22 at 12.08.58

  •  [r=…KM] rodo kokiu spinduliu nuo Jūsų buvimo vietos yra klientas.
  • A: adresas iš kur paimti klientą.
  • B: adresas į kur važiuos klientas, jis rodomas kai esate toliau kaip 2km nuo kliento, savaitgaliais rodomas kai esate toliau kai 1 km atstumu nuo kliento.
  • Taip pat gali būti nurodomos pastabos, pvz., kortele, reikia vaikiško kėdutės, privažiavimas iš kiemo ir t.t.

Screen Shot 2015-12-22 at 12.22.07

Paspaudus „Priimti“ („Atvykstu“)  pasirodo lentelė kurioje turite nurodyti laiką už kiek atvyksite pas klientą. Nurodyti pasistenkite kuo tiksliau. Klientas gauna informacinę žinutė su informacija už kiek laiko, koks automobilis ir kokiu tarifu pas jį atvyks. Jei įvedus laiką ekrane atsiras užrašas „Užsakymas jau priimtas“ reiškia jį spėjo priimti kitas vairuotojas.

 Screen Shot 2015-12-22 at 12.24.39

  • Laikrodis rodo kiek laiko Jums liko atvykti iki kliento nuo Jūsų nurodyto atvykimo laiko. Jis skaičiuoja laiką atgaline tvarka. Jeigu matote, kad nurodytas laikas baigiasi, o pas klientą dar nesate atvykęs – rinkitės „Vėluoju“.
  • „Atvykau“ – atvykus pas klientą spaudžiate „Atvykau“ ir klientas gauna informacinę žinutę, kad kviestas automobilis jau atvyko.
  • „Vėluoju“ – jeigu neužtenka laiko kurį nurodėte atvykstant, paspaudus įveskite laiką kiek užtruks atvykti ir klientas gaus dar informacinę žinutę su informacija kiek laiko vėluos automobilis.
  • „Vieta“ – rodys informaciją žemėlapyje.
  • „Paėmiau“ – spaudžiate klientui pasirodžius ir pradėjus kelionę.
  • „Mesti“ – jeigu neturite galimybės įvykdyti užsakymą ar klientas nepasirodo, turite galimybę atmesti užsakymą. Atmetimo priežastys aprašytos žemiau. Už užsakymą yra grąžinama kai nepasirodo klientas (t.y. metama su „Nėra kliento“) arba kai užsakymą atšaukia klientas.  Kitais atvejais metus užsakymą už jį nėra grąžinama.
  •  „Nėra kliento“ – kliento laukiame bent  10 min. Jeigu klientas nepasirodo, prieš metant užsakymą PRIVALOTE su juo susisiekti nurodytu kontaktiniu telefono numeriu. Jei susisiekti nepavyksta, tuomet rinkitės „mesti“ –> „nėra kliento“. Tokiu atveju klientas gauna įspėjančia sms, jog jei tokie atvejai kartosis, tai jo numeris bus užblokuotas, o jūs atgaunate už užsakymą 0,52€. Pasirinkus priežastį „Nėra“ kliento“, sistema klientą du kartus įspėja, o trečią – įtraukia į juodąjį sąrašą (užsakymai nebepriimami). Kliento tel. nr. matysite paspaudę „Priimti užsakymai“
  • „Automobilio gedimas“ – jeigu pakeliui pas klientą sugedo automobilis ir negalite tęsti kelionės, galite mesti užsakymą su šia priežastimi, o užsakymas yra gražinamas į bendrą užsakymų kanalą kitiems kolegoms, klientui per naujo atlikti užsakymo nereikia. Jeigu gedimas yra nesudėtingas ir jo pašalinimas užtruks keletą minučių galite paskambinęs klientą įspėti apie situaciją ir pasitikslinti ar jis lauks. Metant užsakymą su šia priežastimi, už užsakymą nėra gražinama.
  • „Blogas adresas“ –  naudojama jeigu su klientu susisiekus paaiškėjo, jog jis nurodė blogą adresą ir iki jo tikrosios buvimo vietos nevažiuosite. Metant su šia priežastimi už užsakymą nėra gražinama. Rekomenduojame: išsiaiškinus, jog klientas įvedė neteisingą adresą paprašyti, kad jis iš savo pusės atšauktų užsakymą, tuomet jūs atgaunate už užsakymą, o klientas iš naujo išsikviečia automobilį realiu adresu ir vairuotoją, kuris tikrai yra netoli jo. 
  • „Klientas atsisakė“  – atvykus vairuotojui automobilis nebereikalingas, klientas privalo atsiskaityti su vairuotoju už atvykimą.
  • „Eismo problemos“ – jeigu vykstant pas klientą patekote į kamštį, buvo avarija kuri užstoja kelią ar kt. ir įvertinate, kad pas klientą nuvykti laiku nepavyksta, atmeskite užsakymą pasirinkę šią priežastimi ir užsakymas yra gražinamas į bendrą užsakymų kanalą kitiems kolegoms, klientui per naujo atlikti užsakymo nereikia.

Screen Shot 2015-12-22 at 12.26.04

Klientui įsėdus į automobilį, turite paspausti „Paėmiau“

Screen Shot 2015-12-22 at 12.26.25

Prasidėjus kelionei įsijungia virtualus skaitiklis. Kelionės pabaigoje renkatės „Nuvežiau“. Šis pasirinkimas turi būti žymimas tik kelionės pabaigoje, nes klientas apmokestinamas pagal eTAKSI virtualų skaitliuką.

Pasirinkus „Nuvežiau“ rodoma informacija apie kelionę: trukmė, atstumas ir kliento mokėtina suma. Po kurios klientas gauna pranešimą, kiek turėjo sumokėti už kelionę.

Kuponai

Kelionės eigoje pasirinkę „Atvykau“ galit galite pamatyti informaciją, jog klientas turi nuolaidų kuponą. Tai reiškia, kad klientas turi eTAKSI nuolaidos kuponą, kuris gali būti įvairios vertės, o kuponą klientai gali gauti dalyvaudami įvairiose akcijose keliaujant su eTAKSI vairuotojais. Kokią nuolaidą taikyti klientui pamatysi kelionės pabaigoje pasirinkę „Nuvežiau“, o nurodyta suma per kelias minutes jums yra įkeliama į balansą. Gali būti, kad kuponas padengs tik dalį kliento kelionės ir likusią dalį klientas turi apmokėti pats, o gali būti, kad padengs visą kelionę. Po kelionės pranešimas visuomet parodys, kiek turi simokėti klientas.

SVARBU: nuolaidą taikyti tik tais atvejais, kada apie tai informuojame programoje. Visais kitais atvejais, jei pvz., klientas tiesiog parodo sms su kodu, įveda tik į pastabas ir kt., nuolaidos netaikyti, nes kompensacija į balansą jums įkelta nebus. Kodas gali negalioti dėl kelių priežasčių:

  • klientas kodą jau yra išnaudojęs;
  • kodas skirtas konkrečiam telefono numeriui, o klientas mėgina jį panaudoti iš kito numerio;
  • klientas netiksliai įvedė kodą;

Dažniausiai nesklandumai programoje:

Programoje rodo „Sistemos klaida“, kodėl?

Kad sistema veiktų korektiškai, įrenginyje turi būti įjungtas mobilus internetas ir GPS signalas. Sistemos klaidų atsiranda, kai yra per silpnas/nutrūksta interneto ryšys arba GPS signalas. Kuomet dings GPS signalas, programėlės fonas pasidarys rausvas.

Screen Shot 2015-12-22 at 12.32.09

Rekomenduojama: jeigu planuojate įsigyti įrangą darbui su eTAKSI programa, atkreipkite dėmesį į šiuos parametrus įrenginyje. Kuo galingesnis ir greitesnis įrenginys, bei stipresnis GPS signalas – tuo dirbti jums bus lengviau, nes priimti užsakymu ir keiti jų būsenas bus greičiau.

Ką daryt jei dingsta GPS signalas? 

Tokiu atveju rekomenduojama perkrauti įrenginį kuriame naudojatės eTAKSI programa. Galima ir laukti kol įrenginys vėl automatiškai pagaus GPS signalą, tačiau įrangos perkrovimas dažniau būna greitesnis būdas vėl prisijungti prie sistemos korektiškai, negu laukti, kol įrenginys pats pagaus GPS signalą. Jeigu pastebėjote, kad atsirado užrašas jog „GPS signalas per silpnas“ ir tai kartojasi vis dažniau – vadinasi įrenginio GPS funkcija nebeveikia gerai ir reikėtų kreiptis į remontą.

Ką daryt jei užstringa programa?

Užstrigus programai rekomenduojama ją pilnai išjungti ir įjungti iš naujo. Jei nepadeda – perkraukite (išjunkite ir įjunkite) patį įrenginį. Taip pat patartina perkrauti jeigu dingsta užsakymas ir žinote, kad klientas tikrai neatšaukė, arba atvirkščiai, klientą jau esate nuvežęs, tačiau užsakymą matote kaip aktyvų.

Įrenginys

Reikalavimai eTAKSI vairuotojo programėlei:

  • Android Operacinė Sistema (rekomenduojame 4 ar naujesnė versija);
  • Integruotas GPS imtuvas;
  • Veikia mobilus interneto ryšys (turi dėtis SIM kortelė);

Nerekomenduojami įrenginiai, su kuriais pastebimas nekokybiškas programos veikimas:

  • Lenovo
  • Samsung Tab3